‘Inspired in 90 minutes’ no. 5
De customer journey van iedere klant kent verschillende touchpoints binnen een organisatie en daarmee verschillende afdelingen. En vaak werken die afdelingen met ‘eigen’ oplossingen om dat proces goed te ondersteunen. Toch zien we nog regelmatig dat interne afdelingen onvoldoende goed met elkaar communiceren over die klantreis, laat staan dat de systemen, die hun daarbij ondersteunen, met elkaar in contact staan.
En toch is daar wat ons betreft de meeste winst te behalen en met winst bedoelen we dan het verbeteren van de ervaring die de klant met jouw bedrijf heeft gedurende zijn of haar klantreis.
Wil je dus meer uit de al in gebruik zijnde SAP CX oplossingen halen of wil je weten met welke SAP CX oplossing de customer journey van jouw klant kan worden geoptimaliseerd? Schrijf je dan in voor dit webinar op donderdag 16 september. Dit webinar is de vijfde uit onze serie CX Expert webinars van Acorel.
Laat je in 90 minuten inspireren
Vul hiernaast je gegevens in en je krijgt de link naar het webinar toegestuurd om de opname terug te kijken.
Agenda
Dit kun je zoal verwachten tijdens de webinar, waarbij we ook daadwerkelijk een aantal demonstraties zullen geven.
‘Inspired in 90 minutes’ series
This is the ninth webinar in our ‘Inspired in 90 minutes’ series from Acorel, in which we inform and inspire organisations with the possibilities of the SAP Customer Experience platform.
Curious about the other editions?
No. 1: SAP Sales en Service Cloud
No. 5: SAP Customer Experience suite
No. 7: SAP Customer Data Management
No. 9: SAP Business Technology Platform
No. 10: SAP Sales & Service Cloud V2
Contact
Joost Goudriaan is account manager at Acorel. He will be happy to answer your questions.
You can reach him by phone on 06 – 1461 6771 or by e-mail joost.goudriaan@acorel.nl.